RSS

Tips Percuma:Jana pendapatan dengan adsense!

Asalamulaikum dan salam sejahtera Semua.. :-D
 
Adsense merupakan sistem pengiklanan yang boleh membuat anda menjana pendapatan di internet dan untuk pengetahuan anda,saya telah menerima check daripada google ini(anda boleh lihat di blog saya)..Baiklah, pada kali ini saya  ingin mengajar anda cara bagaimana saya approve akaun google adsense saya dengan senangnya dan tips ini hanya diberikan kepada anda sahaja.. :-D

Nak tahu caranya?Disini saya sediakn step by step untuk membina akaun google adsense yang di approve dengan cepat :

1)Buka blog di blogspot

2)Fikir niche contoh football

3)Buat blog tersebut dengan 10 post dalam bahasa inggeris

Tips rahsia: Pergi ke link ini untuk mencari article kemudian translate di google translate iaitu seperti ini english pergi ke arab pergi ke china kemudian pergi ke english balik dan  kemudian post didalam blog tersebut.

4)Apply pada pagi isnin dan kemungkinan paling pantas akan anda terima approve pada hari selasa Malam.Apply mengunakan blogspot yang anda buat tadi.Jangan mengunakan alamat sama semasa apply.

5)Pastikan blog yang anda apply itu jangan dianggap spam dan jika blogspot itu dianggap spam anda perlu isikan no yang diberikan didalam blogspot tersebut untuk approve bukan sebagai spam.

6)Check Didalam email anda.

Selamat Berjaya.

Sekian, terima kasih..
yazid yahaya
 

NO12 KG BUMBUN PEKAN JABI, SEGAMAT, JOHOR 85000, MALAYSIA

To unsubscribe or change subscriber options visit:
http://www.aweber.com/z/r/?jAysnBzMHLQsHBwsHGysnLRmtCwcTBws7Cw=

0 ulasan:

Preview

Finally, you've found a website that gives HONEST information about making money on the Internet, and shows you how to avoid the common Internet money making scams that are plaguing cyberspace. If you're looking for a get-rich-quick scheme, you won't find any information like that here. There's no such thing as "getting rich quick" on the Internet and if anyone has told you it's possible, they're lying to you. After earning a nice income on the web since 1998, I can show you what works and what doesn't. These articles below will provide good insight on how to experience your own online success. Enjoy.

"Orang berlari, sedangkan anda tiada kaki, adalah tidak bijak untuk anda cuba juga berlari, sebaliknya jadilah seperti sang kura2, bergerak mengikut kapasiti yang ada, yang penting.. SAMPAI!"
 
Copyright 2009 Helmi Kimsui Menulis.. All rights reserved.
Free Blogger Templates by DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes