RSS

50% Murah untuk Panduan Asas Blogger!(Sempena Maal Hijrah)

Asalamualaikum dan salam sejahatera...
 
Selamat maal hijrah diucapkan kepada semua subcriber saya yang saya segani,sempena maal hijrah ini,saya akan membuka pembelian 50% murah terhadap ebook saya iaitu panduan asas blogger .Jika anda belum medapatkan ebook tersebut,anda perlu dapatkan ebook tersebut kerana ebook tersebut merupakan ebook saya yang mempunyai pelbagai kaedah daripada memelajari membina sebuah blog percuma kepada blog berbayar.Didalam ebook tersebut saya ada menyediakan panduan belajar mengendalikan cpanel serta belajar mengunakan file zilla(berbeza sekali dengan buku buat duit dengan blog hasil penulisan saya melalui PTS).Anda juga akan menerima panduan audia exclusive saya yang menceritakan bagaimana untuk menjana pendapatan di internet mengunakan blog.
 
Tawaran 50% ini hanyalah pada subcriber diairiim sahaja,jadi,jangan lepaskan peluang mendapatkan produk ebook saya iaitu panduan asas blogger saya ini.Harga sebenar ebook ini adalah berharga RM30 tetapi kerana anda subscriber diairiim ,anda mendapat dengan harga RM15.Wah begitu murah sekali,jadi,jangan lepaskan peluang untuk mempelajari daripada ebook saya.
 
Untuk membeli ebook tersebut dengan dengan harga RM15 adalah seperti berikut:
 
1)KLIK LINK TERSEBUT (hanya boleh dibeli dengan link ini sahaja):
   --------> PANDUAN ASAS BLOGGER
2)Abaikan dengan harga RM30 tersebut kerana harga anda adalah RM15
3)Masukkan Kupon ini (PAB15) setelah membuat pembayaran berserta dengan bukti pembayaran.
4)Saya akan membuat pengesahan dan tunggu link download saya di email anda
 
Saya tidak tahu tawaran ini akan tamat sehingga bila kerana bila-bila masa sahaja harga akan dinaikkan semula .Saya harap anda tidak melepaskan peluang keemasan ini.
 
Sekian, terima kasih..
yazid yahaya


 
 
 
 


 


 



NO12 KG BUMBUN PEKAN JABI, SEGAMAT, JOHOR 85000, MALAYSIA

To unsubscribe or change subscriber options visit:
http://www.aweber.com/z/r/?jAysnBzMHLQsHBwsHGysnLRGtKyczKyMDKw=

0 ulasan:

Preview

Finally, you've found a website that gives HONEST information about making money on the Internet, and shows you how to avoid the common Internet money making scams that are plaguing cyberspace. If you're looking for a get-rich-quick scheme, you won't find any information like that here. There's no such thing as "getting rich quick" on the Internet and if anyone has told you it's possible, they're lying to you. After earning a nice income on the web since 1998, I can show you what works and what doesn't. These articles below will provide good insight on how to experience your own online success. Enjoy.

"Orang berlari, sedangkan anda tiada kaki, adalah tidak bijak untuk anda cuba juga berlari, sebaliknya jadilah seperti sang kura2, bergerak mengikut kapasiti yang ada, yang penting.. SAMPAI!"
 
Copyright 2009 Helmi Kimsui Menulis.. All rights reserved.
Free Blogger Templates by DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes