RSS

Helmi Nak APA Sebenarnya?

============================================
Mesej ini KHAS kepada mereka yang belum
berjaya buat duit di internet, tapi masih
enggan datang ke "Workshop Affiliate" saya sahaja.
============================================

Helmi.

" ... Helmi nak apa sebenarnya ? "

(Sila baca dengan nada selamba atau ceria) =)

Saya pun tak tahu apa sebenarnya yang Helmi
mahu sebenarnya.

Jika saya buat workshop dengan harga RM 397 @ RM 997,
dikatanya saya mahu cekik darah & kebas duit mereka-mereka
yang baru berjinak-jinak dengan internet,
terutamanya newbie.

Tapi bila saya buat workshop affiliate praktikal
dengan harga RM 90 sahaja, masih kurang mendapat
sambutan yang diharapkan. Apa alasan mereka?

Jika saya buat pada hujung minggu, dimintanya saya
buat pada hari cuti sekolah.
Bila saya buat pada waktu cuti sekolah, dikatanya pula
sibuk kerana ada banyak kenduri kahwin yang perlu dihadiri,
sehingga tiada masa datang ke workshop.

Saya pun dah pening.

Alasan atau memang sibuk?

Saya tak paksa anda datang. Cuma tertanya-tanya apa
masalah sebenar yang menghalang anda?

Kalau tak boleh datang pun, saya ada sediakan DVD
rakaman sepanjang workshop. Upah videografer profesional
pulak untuk rakam dan edit.

Nah, mereka/anda nak apa lagi?

Bila saya buat di 3 negeri iaitu Selangor, Johor
& Terengganu, saya mendapat respon yang agak perlahan.

Walaupun setakat ni jumlah purata setiap negeri adalah
30-40 orang, saya masih tertanya-tanya :

" ... Apa lagi yang mereka mahu dari saya? ..."

" ... Mereka/Anda nak apa sebenarnya? ... "


Bila buat ebook, dikatanya cuba menjual populariti
dan mencekik darah para newbie yang masih baru dalam
dunia perniagaan.

Helmi jangan ingat senang-senang je saya boleh
round beberapa negeri, malah dengan kos yang sangat
MURAH pulak tu untuk yuran workshop.


RM 90 untuk datang ke workshop.

Fail disediakan.
Nota pun disediakan.
Software-software penting disediakan.
Bantuan LIVE dalam workshop secara LIVE.
... Dan macam-macam lagi.


Seingat saya, lepas-lepas ni, saya dah malas nak buat
workshop dengan harga sebegini murah.

Orang akan ambil mudah...

Orang akan pandang ringan ...

They take for granted ...


Lepas-lepas ni, jangan salahkan saya kalau saya buat
workshop praktikal dengan harga RM 397, iaitu
dengan kualiti yang sama hebat.

Kenapa praktikal?

Saya ajar praktikal, sebab saya tahu ia jauh lebih
berkesan membawa peningkatan anda dalam bidang
affiliate, berbanding ebook dan buku teori.

(PS: Affiliate adalah cara buat duit dengan mempromosi
produk orang lain. Tak perlu pening-pening buat
produk, buat website jualan dan support.
Hanya promosikan sahaja...)


Entahlah, Helmi.

Saya pun dah malas nak pujuk mereka yang masih enggan
dan masih beralasan untuk belajar buat duit internet.

Kalau nak tempah, tempahlah sekarang. Workshop
masih dibuka seluas-luasnya untuk sesiapa sahaja
yang berminat.

Ini maklumat lanjut di web rasmi workshop affiliate
praktikal bersama Mawardee (saya la) :

http://mawardee.com/affiliatepantas

PS : Saya tak paksa. Saya hanya nak membantu
sekadar termampu. Kalau RM 90 pun masih
tak mampu dimiliki disebabkan anda memang benar-benar
tak mampu, mulalah menabung dari sekarang untuk
belajar dalam workshop. Ia jauh lebih baik.

Saya faham, bukan semua orang mampu berbelanja RM90.

=================================================
Boleh Buat Duit Cepat Ke Selepas Menghadiri
"Workshop Affiliate Praktikal & Pantas" Ni?
=================================================

Ada orang tanya saya, betul ke boleh berjaya dengan
pantas selepas mengikuti "Workshop Affiliate Praktikal"
yang saya anjurkan ini?

Jawapan ikhlas saya, TAK.

Ini kerana, affiliate ini memerlukan kesungguhan anda
untuk berjaya. Ianya bukan skim cepat kaya atau
pelaburan internet yang menjerat ramai orang.

Ia adalah cara buat duit HALAL.

Jadi ...


Kenalah sabar.

Kena tahu strategi.

Kena ulang formula sampai berjaya.

& kalau nak cara lebih pantas, saya akan tunjukkan
jalannya.

Samada guna software hebat, atau strategi 'umph' yang
saya perkenalkan di Malaysia suatu ketika dulu.

Datanglah kalau benar-benar nak berjaya dalam
affiliate.

Jangan nak merayu kepada saya lagi selepas ni,
jika saya naikkan harga kepada RM 397.

Klik untuk hadir ke workshop :
http://mawardee.com/affiliatepantas


Saya tak bergurau kalau saya kata saya nak naikkan
harga.

Dulu, saya pernah cakap saya nak tutup jualan
"Video Tulisan Pro". Kini jualannya dah ditutup.

Dulu, saya cakap nak tutup jualan produk "Panduan
ClickBank". Kini saya memang dah tutup juga jualannya.

Dulu, saya cakap saya nak naikkan harga. Ya, saya
dah naikkan harga pelbagai produk dah.

Jadi, jangan ingat ini adalah cakap-cakap kosong dari
saya. Bila saya cakap saya nak naikkan harga kelak,
saya akan naikkan harga. I am really serious about this.

Jadi, jangan menyesal di kemudian hari :
http://mawardee.com/affiliatepantas


=====================================================
Nota PENTING Kepada Para Peserta Workshop Affiliate
Pantas Bersama Mawardee
=====================================================

Saya tak lupa nak ucapkan TAHNIAH & Selamat Maju Jaya
atas kesanggupan anda semua datang workshop saya.

Ramai berpuas hati, sebab apa yang mereka tersangkut
selama ini, akhirnya berjaya diatasi. Kurang keyakinan,
tak faham dan sebagainya dapat diatasi, malah, saya
bantu dedahkan segala rahsia penting.

Saya TAK untung apa sangat.

Anda yang untung sebenarnya.

Bayangkan, anda dahlah bayar dengan harga yang
sangat murah, lepas tu, anda boleh guna formula-formula
dan maklumat saya sampai ke akhir hayat.

Fail-fail tambahan akan diberikan kepada anda
melalui link download.

Terima kasih kerana datang. Mengajar semua peserta
dari pukul 9.00 pagi hingga 5 petang memang puas,
ramai yang dapat ilmu & praktikkan terus dalam
workshop ni.

Tahniah. Ada apa masalah, para peserta yang bakal
atau yang dah datang tempoh hari, boleh tanya saya.

Sekali lagi, ini link untuk tempahan workshop :
http://mawardee.com/affiliatepantas

Yang ikhlas,


Mawardee
013-3608849


Mawardee Online Business, 21639-P, Jalan Tok Jembal, Gong Badak,, Kuala Terengganu, Terengganu 21300, Malaysia

--
To unsubscribe visit:
http://getresponse.com/unsubscribe.html?x=a62b&m=JLBB&s=hXFos&y=1&

To change your contact details visit:
http://getresponse.com/change_details.html?x=a62b&s=hXFos&y=s&

0 ulasan:

Preview

Finally, you've found a website that gives HONEST information about making money on the Internet, and shows you how to avoid the common Internet money making scams that are plaguing cyberspace. If you're looking for a get-rich-quick scheme, you won't find any information like that here. There's no such thing as "getting rich quick" on the Internet and if anyone has told you it's possible, they're lying to you. After earning a nice income on the web since 1998, I can show you what works and what doesn't. These articles below will provide good insight on how to experience your own online success. Enjoy.

"Orang berlari, sedangkan anda tiada kaki, adalah tidak bijak untuk anda cuba juga berlari, sebaliknya jadilah seperti sang kura2, bergerak mengikut kapasiti yang ada, yang penting.. SAMPAI!"
 
Copyright 2009 Helmi Kimsui Menulis.. All rights reserved.
Free Blogger Templates by DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes