RSS

Apa khabar helmi?

Salam helmi,

Apa khabar? Cuti Tahun Baru Cina ni pergi mana?

Saya baru je sampai kat Kelantan ni. Jalan jem teruk kat Bentong tadi.
10 jam baru sampai rumah..fuhh...penat sangat drive tadi.. (Dari Shah Alam ke Tanah Merah)

Ohya! Dah habis baca ke ebook preview BisnesTshirt yang saya berikan percuma hari tu?

Kalau dah habis, apa komen helmi?

Menarik kan? BisnesTshirt yang saya lakukan ini sangat senang untuk diuruskan.
Itulah yang saya cakap, bisnes t-shirt printing ni adalah satu
peluang besar yang boleh dilakukan secara part time sahaja:-

1. Tidak perlu beli mesin cetak baju
2. Tidak perlu belajar cetak baju
3. Tidak perlu modal dan kepakaran
4. Tidak perlu sewa / bukak kedai
5. Dan yang paling penting, tidak akan rugi..

Tahniah saya ucapkan kepada anda yang telah mendapatkan ebook versi penuh
awal-awal lagi. Alhamdulillah setakat ni belum ada lagi yang tidak berpuas hati
dengan ebook yang saya hasilkan. 100% Positive Feedback.

Untuk mendapatkan ebook versi penuh, helmi boleh terus ke web jualan saya di
http://bisnestshirt.com/

Untuk mengurangkan saingan yang banyak sangat, harga ebook ini akan dinaikkan
sehingga dua kali ganda bermula 1 Mac ini. Ianya juga akan ditutup
sekiranya jualan sudah mencapai 800 unit.

Jadi, saya cadangkan anda dapatkan ebook tersebut SEKARANG sebelum terlepas
peluang keemasan ini.

Jom helmi, dapatkannya sekarang ok.
Sekali lagi saya berikan link nya http://bisnestshirt.com/

Sebarang pertanyaan dan keraguan mengenai bisnes ini, anda boleh rujuk di
ruangan soalan lazim http://www.bisnestshirt.com/confirm.htm
ATAU
terus email kepada saya di bisnestshirt@gmail.com

Saya sedia untuk membantu helmi. Saya doakan helmi berjaya dalam bisnes t-shirt printing ini.

Terima kasih.



Salam ikhlas,

Hafizizain

www.hafizizain.com
www.bisnestshirt.com
www.ideamaster.com.my
This message was sent to helmikimsui@gmail.com

Manage Your Subscription Info

Instant Removal

Sender: Mohd Hafizi bin Haji Md. Zain
( bisnestshirt@gmail.com )
TrafficWave.net AutoResponders
Unlimited AutoResponders -- 30 Day Free Trial
330 Rayford Rd. PMB #312 | Spring TX 77386 USA
Privacy Policy

0 ulasan:

Preview

Finally, you've found a website that gives HONEST information about making money on the Internet, and shows you how to avoid the common Internet money making scams that are plaguing cyberspace. If you're looking for a get-rich-quick scheme, you won't find any information like that here. There's no such thing as "getting rich quick" on the Internet and if anyone has told you it's possible, they're lying to you. After earning a nice income on the web since 1998, I can show you what works and what doesn't. These articles below will provide good insight on how to experience your own online success. Enjoy.

"Orang berlari, sedangkan anda tiada kaki, adalah tidak bijak untuk anda cuba juga berlari, sebaliknya jadilah seperti sang kura2, bergerak mengikut kapasiti yang ada, yang penting.. SAMPAI!"
 
Copyright 2009 Helmi Kimsui Menulis.. All rights reserved.
Free Blogger Templates by DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes