RSS

Saya Bantu Helmi Promosi Affiliate (3 Cara!)

Salam, Helmi.

Cuti Hari Raya Cina baru-baru ini, saya
balik ke kampung atas urusan keluarga.

Seronok bercampur banyak tanggungjawab
yang perlu digalas. Itu perkara biasa
dalam kehidupan.

Ye tak? :)

Walaubagaimanapun, hari ini saya ada
BERITA PENTING yang nak disampaikan kali ini.

Saya akan memaklumkan 3 cara yang saya
akan bantu Helmi untuk melakukan
promosi affiliate dengan lebih berkesan.


=======================================================
Cara 1 - Saya Sediakan Bonus Khas Untuk Helmi
Melakukan Promosi Affiliate
=======================================================

Saya rasa Helmi dah terbaca tentang cabaran
mempromosi produk "Bisnes Tshirt" yang menawarkan
komisen RM30 bagi setiap jualan terhasil melalui
usaha promosi anda.

itu belum termasuk hadiah bernilai RM2,000 untuk
dimenangi. Jika Helmi terlupa tentang
perkara ni, boleh layari :
http://bisnestshirt.com/hadiahaffiliate

Walaubagaimanapun, saya faham, ramai di kalangan anda
yang masih tak tahu bagaimana mempromosi untuk mendapatkan
jualan affiliate yang lumayan.

Nasihat saya adalah sebagaimana berikut:

PERTAMA, daftar di link berikut:
http://bisnestshirt.com/member

KEDUA, dapatkan link affiliate dalam akaun anda
tersebut.

KETIGA, tawarkan bonus produk 'List Building
Unmasked' dan 'Software Maker Pro' kepada sesiapa
yang berminat membeli produk "Bisnes Tshirt"
melalui link affiliate anda.

(List Building Unmasked mengajar anda bagaimana
mengumpul list dengan betul menggunakan ____ page.
Manakala 'Software Maker Pro' adalah software hebat
yang membolehkan anda menghasilkan software anda
sendiri!)

KEEMPAT, kepada mereka yang membeli "Bisnes Tshirt"
melalui link affiliate anda, berikan link download
berikut kepada mereka :
http://www.mawardee.com/123ketuk/kahkuhkih.htm

PS : Saya sudah sediakan bonus-bonus affiliate
ini untuk anda berikan kepada pembeli-pembeli
"Bisnes Tshirt" melalui link affiliate anda.

Nah, saya tanggung pula kos hosting dan bandwith
untuk para pelanggan anda!

Ianya memudahkan kerja anda!

Promosi "Bisnes Tshirt" dengan menggunakan
bonus-bonus saya di atas di link pendaftaran
affiliate produk 'Bisnes Tshirt' :
http://www.bisnestshirt.com/member

PS : Semoga kaedah saya gunakan ini akan membantu
Helmi mendapat jualan affiliate yang lebih lumayan.


===============================================
Cara 2 - Saya Sediakan BONUS 4 Software Mudah
===============================================

Jika anda berminat membeli "Bisnes Tshirt",
saya juga ada menyediakan pelbagai bonus hebat.

Anda boleh dapat belajar peluang perniagaan
tshirt, dan anda juga akan dapat kesemua
bonus saya secara PEFCUMA :
http://mawardee.com/promositshirt

PS : Malah, anda boleh jual semula kesemua bonus
saya, untuk keuntungan anda sebagai pendapatan
sampingan di laman web berikut:

http://mawardee.com/promositshirt

Psst .. anda boleh gunakan 4 software ini untuk
tawarkan sebagai bonus affiliate kepada orang lain
untuk promosi produk "Bisnes Tshirt"!


===============================================
Cara 3 - ------ RAHSIA -------------
===============================================

Cara ke-3 saya akan membantu Helmi
mempromosi, dirahsiakan buat masa sekarang.

Saya akan maklumkan pada email saya
seterusnya.

Rahsia ni pasti mengejutkan anda...!

Nak tahu? Tunggu email saya seterusnya.

Yang ikhlas,

Mawardee


Mawardee Online Business, 21639-P, Jalan Tok Jembal, Gong Badak,, Kuala Terengganu, Terengganu 21300, Malaysia

--
To unsubscribe visit:
http://getresponse.com/unsubscribe.html?x=a62b&m=96tR&s=hXFos&y=S&

To change your contact details visit:
http://getresponse.com/change_details.html?x=a62b&s=hXFos&y=s&

0 ulasan:

Preview

Finally, you've found a website that gives HONEST information about making money on the Internet, and shows you how to avoid the common Internet money making scams that are plaguing cyberspace. If you're looking for a get-rich-quick scheme, you won't find any information like that here. There's no such thing as "getting rich quick" on the Internet and if anyone has told you it's possible, they're lying to you. After earning a nice income on the web since 1998, I can show you what works and what doesn't. These articles below will provide good insight on how to experience your own online success. Enjoy.

"Orang berlari, sedangkan anda tiada kaki, adalah tidak bijak untuk anda cuba juga berlari, sebaliknya jadilah seperti sang kura2, bergerak mengikut kapasiti yang ada, yang penting.. SAMPAI!"
 
Copyright 2009 Helmi Kimsui Menulis.. All rights reserved.
Free Blogger Templates by DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes