RSS

Hadiah buat Hk, sempena ulang tahun kelahiran saya saya..

=================================================================
Buat Hk, sahabat dan subscriber khas laman web Internet
Marketing saya.
=================================================================


Salam Hk,


Di hari ulang tahun ke 29 saya pada
hari ini, iaitu 23 Mac 2010, saya
amat bersyukur kerana dipanjangkan
umur oleh Allah.


Saya amat bersyukur dengan pemberianNYA
dan juga rezeki yang melimpah ruah.


Semoga hari ini dapat menjadikan saya
insan yang lebih beriman dan bertaqwa
berbanding masa-masa yang lalu.


Untuk Hk...


Tiada apa yang boleh diberikan..Cuma
sekalung terima kasih kerana sentiasa
sudi menerima email dari saya berkenaan
ilmu internet marketing...Terima kasih.


Dan buat mereka yang pernah mendapatkan
ebook RAK (Rahsia Affiliate Kerajaan)
saya ada hadiah khas buat mereka.


RAK mana? Shah Rukh Khan ke?
Bukan, ianya ebooks saya. Lihat di bawah:
==>affiliatekerajaan.com [masih dibuka jualannya]


Saya tahu, pembeli ebook saya tu terdiri
dari pelbagai peringkat umur dan latar
belakang. Ada yang cepat faham, ada yang
lambat faham dan ada yang tak faham
langsung..Usah risau, sebagai pembeli ebook
saya, saya cuba yang terbaik untuk membantu
mereka.


Dan sebagai hadiah hari lahir saya, saya
akan berikan ebook panduan bagaimana
membina landing page affiliate hinggalah
menjadikannya sebagai autopilot....


Dengan ebook itu, pembeli RAK akan boleh
terus mengumpul senarai email secara sah
dan terus saja menjadikan email autopilot
menjalankan tugasnya dan memberikan komisen
affiliate kepada mereka.


Sebenarnya, panduan ini saya kongsikan hanya
untuk peserta bengkel affiliate saya baru-baru
ni. Tapi untuk peserta bengkel, lebih bantuan
saya berikan kepada mereka...


Tapi...


Bukan hari ini saya berikan ebook panduan tu.
Insyallah minggu depan. Sekarang saya baru je
menulisnya. Almaklumlah busy selepas buat
bengkel dan juga seminar di UiTM Sabtu ni pula.


Minggu depan, selepas berikan hadiah istimewa
ini pada pembeli RAK, saya akan berehat seketika
sambil mendalami lagi ilmu pemasaran internet
dengan GURU yang pakar di malaysia mahupun di
peringkat dunia.

Sekian saja dari saya..


Sahabatmu..

Jamal
affiliatekerajaan.com
blogjamal.com


PS: kepada bukan pembeli RAK, boleh dapatkan ebook-ebook
percuma saya di blogjamal.com seperti ebook buat minisite,
sales letter, ecover, doamin hosting, affiliate dan buat
ebook..dll

PS: pembeli RAK yang belum mendaftar ke dalam ruangan support
khas, minta email ke saya..saya akan semak dan berikan
akses ke sana...

Jamaluddin Bahari, h/p:014-2976846, -------------------------, ------------------------- ---------, Malaysia

--
To unsubscribe visit:
http://getresponse.com/unsubscribe.html?x=a62b&m=Fg5S&s=GSf3D&y=4&

To change your contact details visit:
http://getresponse.com/change_details.html?x=a62b&s=GSf3D&y=D&

0 ulasan:

Preview

Finally, you've found a website that gives HONEST information about making money on the Internet, and shows you how to avoid the common Internet money making scams that are plaguing cyberspace. If you're looking for a get-rich-quick scheme, you won't find any information like that here. There's no such thing as "getting rich quick" on the Internet and if anyone has told you it's possible, they're lying to you. After earning a nice income on the web since 1998, I can show you what works and what doesn't. These articles below will provide good insight on how to experience your own online success. Enjoy.

"Orang berlari, sedangkan anda tiada kaki, adalah tidak bijak untuk anda cuba juga berlari, sebaliknya jadilah seperti sang kura2, bergerak mengikut kapasiti yang ada, yang penting.. SAMPAI!"
 
Copyright 2009 Helmi Kimsui Menulis.. All rights reserved.
Free Blogger Templates by DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes