RSS

Hk, Saya Mencari 89 Orang Bertuah Lagi..

~ Rabu, 21 April 2010

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Hai Hk,

Saya baru menerima emel dari Saudara Ammar
Zahar, pemilik FB Mania memaklumkan sesuatu
yang pastinya bakal membuatkan kita tak
senang duduk.. (khas bagi yang belum membeli
FB Mania sahaja!)

"Jumlah jualan juga kini sudah mencecah 411
jualan sahaja dan ini bermakna hanya tinggal
89 kuota sebelum ditutup sementara waktu
jualan FB Mania." ~ Ammar Zahar

Mengikut pengalaman saya, kuota 89 orang ini
bakal PENUH hanya dalam masa 2 atau 3 hari
sahaja lagi, kerana saya pasti ramai yang
akan membuat pembelian di saat-saat akhir..

Hk pula bagaimana? Dah miliki FB Mania?

Jika BELUM, jangan lepaskan peluang ini untuk
mendapatkannya segera! Saya pasti, anda tidak
akan menyesal memilikinya.

Tak percaya? Cubalah..

Baiklah, sebelum itu, saya ada tawaran hebat
khas buat Hk. Saya akan detailkannya di sini:

Bonus #1: Teknik Rahsia FB Mania
----------------------------------------------
Dalam masa lebih kurang sejam sahaja, saya
telah menjana income melalui teknik simple
yang ditunjukkan dalam FB Mania. Saya akan
bongkarkan teknik tersebut buat anda!

Saya juga akan berikan kepada anda 'BAHAN PANAS'
daripada simpanan saya, untuk anda gunakan..
Tapi INGAT, ia adalah untuk kegunaan personal
sahaja..!

Apakah 'BAHAN PANAS' tersebut? Nantikan emel saya
esok! (Itupun jika kuota FB Mania masih ada)


Bonus #2: Formula Rahsia "72 dan 12"
-------------------------------------------------
Sinopsis Formula Pakar 72 dan 12:

Formula 12 pun hampir sama dengan formula 72,
namun hasil daripada kajian saya, hasilnya jauh
lebih hebat berbanding dengan formula 72.

Apa yang penting ialah anda bijak memanipulasi
______ prospek anda. Jadikan teknik formula 12
adalah sebagai ______ terakhir bagi promosi produk
anda tersebut..

Hanya dengan sekali promosi sahaja, mampu membuatkan
prospek untuk terus membeli. Berduyun-duyun duit
masyuk kat akaun bank. ho ho.. (Saya ada buktinya)


Untuk mengetahui 2 Bonus Hebat lagi...
---------------------------------------------------

Klik di sini:
[+] http://www.panduanemel.com/FB-Mania/?awt_l=LFtkl&awt_m=JAt1.4I.QdCsBR

PS. Sila ikuti langkah mudah pada laman web di atas
untuk mendapatkan FB Mania beserta kesemua BONUS HEBAT
ini..!

PPS. Dalam tempoh 3 minggu sahaja, saya telah berjaya
menjana pendapatan lebih RM1700 hanya melalui FB Mania
ini.. Ianya bukan omong kosong, tetapi benar belaka :-)

PPPS. Bonus akan dihantar setelah Saudara Ammar Zahar
mengesahkan pembelian anda adalah melalui saya :-)
Harap bersabar ya..


ikhlas,

Rahman Basri
019-4605610 (SMS Sahaja)

.

.

.

.

Taman Kajang Sentral, Kajang, Selangor 43000, MALAYSIA

To unsubscribe or change subscriber options visit:
http://www.aweber.com/z/r/?jIycDMzMrLQsnGxsLOwMTLRGtGzszMycDGw=

0 ulasan:

Preview

Finally, you've found a website that gives HONEST information about making money on the Internet, and shows you how to avoid the common Internet money making scams that are plaguing cyberspace. If you're looking for a get-rich-quick scheme, you won't find any information like that here. There's no such thing as "getting rich quick" on the Internet and if anyone has told you it's possible, they're lying to you. After earning a nice income on the web since 1998, I can show you what works and what doesn't. These articles below will provide good insight on how to experience your own online success. Enjoy.

"Orang berlari, sedangkan anda tiada kaki, adalah tidak bijak untuk anda cuba juga berlari, sebaliknya jadilah seperti sang kura2, bergerak mengikut kapasiti yang ada, yang penting.. SAMPAI!"
 
Copyright 2009 Helmi Kimsui Menulis.. All rights reserved.
Free Blogger Templates by DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes