RSS

Hk, Malam Ni Penamat BONUS Saya dan...

===========================================
PENTING: BONUS Bernilai Lebih RM100 Sehingga
12 malam ini saja. Khas buat Hk
===========================================


Salam Hk..


Hk pasti pernah dengar
FB Mania. Iaitu panduan gunakan
Pacebuk sebagai pemasaran...


Sebenarnya...


Saya baru saja habis study FB Mania
keluaran Ammar Zahar. Bagus memang
bagus...


Tapi...


Ianya sesuai untuk mereka yang baru
yang ingin menjana income dari Facebook.
Ianya sesuai jika Hk:

# Ada perniagaan sendiri - tidak kira
produk digital mahupun fizikal. Jual
batik ke, katering ke, ebook ke dll.
# Pernah mempromosikan affiliate..tak
kira PPL ke, PPS ke atau PPC
# Ada buat seminar atau bengkel seperti
Internet Marketing ke, seminar andam
-mengandam ke, atau apa saja..
# dan macam-macam lagilah..


Bagi saya, FB Mania ni TIDAK SESUAI bagi
mereka :

# Yang sudah biasa mempromosi di Facebook
# Yang banyak baca buku dan artikel berkenaan
pemasaran Facebook.
# Yang tak mahu aktif dalam Facebook.
# Yang memang tidak mahu menjadikan Facebook
sebagai medium untuk promosi untuk menjana
income.


>>AMARAN<<
FB Mania bukannya seperti "Login Facebook
Dapat RM100" yang ramai orang kata menipu tu.
FB Mania menunjukkan bagaimana Hk
jadikan Facebook sebagai medium promosi
yang utama.


Yang sedihnya..


Dimaklumkan, FB Mania ada 80 kuota jualan saja lagi..
Maknanya sudah 420 unit sudah terjual. Mania!
Ianya dijangka akan SOLD OUT hari ni atau esok.


Oleh itu...


Jika Hk berminat, sila dapatkannya
hari ini kerana saya ada memberikan BONUS-BONUS
KILLER sekiranya Hk dapatkannya melalui
link affiliate saya.


>>>Apakah BONUS KILLER itu?<<<

# >>>>>Teknik Squeeze Page Affiliate Kerajaan<<<<
Teknik ini adalah panduan langkah demi langkah
bagaimana membina website untuk mengumpul
senarai email dengan sah beserta manual penggunaan
autoresponder, hosting dan minisite. DIJAMIN
Hk boleh lakukannya.


# >>>>>Secret Of KILLER Ebook<<<<
Rahsia-rahsia bagaimana saya menghasilkan ebook
yang memberikan income 5-6 angka dibongkarkan.
Bukan satu ebook, bukan 2 ebook tapi lebih 5
ebook saya berjaya dapat hasil lebih 5 angka.
Anak didik saya, Muaz Hadi juga turut menggunakan
rahsia ini ketika menjana lebih RM130k dalam
masa 10 hari pelancaran ebook examnya hari tu.
Komisen affiliatenya top-20 nya saja dah RM52k.
Lihat paparan di bawah:
http://www.tipsptd.com/images/top20.JPG


# >>>>>Interview Esklusif Bersama Patric Chan<<<<
Sabtu lalu saya ada mastermind meeting bersama
jutawan internet dunia berkenaan "Ebook Launching".
Dijangka laporan tersebut akan siap paling awal
hari ini. Dengan laporan ini, Hk akan
ketahui bagaimana strategi-strategi paling efektif
dalam melancarkan produk digital/ebook. Dan sudah
tentu mampu meningkatkan pulangan RM Hk.


Tak cukup lagi BONUS saya bagi?
Saya tambah satu lagi...


# >>>>>Ebook Kuasa Email [LATEST]<<<<
Ebook ini menerangkan bagaimana penggunaan email
sebagai medium menjana income paling hebat di
internet. Facebook pun tak mampu menyainginya.


Jika Hk berminat dengan FB Mania dan juga
bonus saya, DAPATKANNYA HARI INI JUGA.

BAGAIMANA CARA NAK DAPATKANNYA?
Ikuti langkah di bawah:

1. Beli Produk Facebook Mania dari Ammar Zahar dari
link di bawah.
=>http://parttimeformula.com/jvm/4kx/179

2. Emailkan ke jamal230381@gmail.com bukti pembelian
Hk

3. Tunggu BONUS KILLER saya diemailkan.


Jika tunggu esok, maaf...


Saya tidak akan buka lagi offer ini. Offer ini hanya
untuk mereka yang serius saja untuk mempelajari
ilmu perniagaan internet.


Tepat jam 12 malam ni, saya tutup OFFER BONUS KILLER
saya ini.


Sekian dari saya..


JaMaL
admin affiliatekerajaan.com
buatebook.com
blogjamal.com


PS: Bengkel ebook dan affiliate saya kini telah
dibuka semula pendaftarannya di atas permintaan
ramai. Berminat jadi yang terawal mendaftar?
==>http://affiliatekerajaan.com/bengkel2/

Jamaluddin Bahari, h/p:014-2976846, -------------------------, ------------------------- ---------, Malaysia

--
To unsubscribe visit:
http://getresponse.com/unsubscribe.html?x=a62b&m=R5Km&s=GSf3D&y=Z&

To change your contact details visit:
http://getresponse.com/change_details.html?x=a62b&s=GSf3D&y=D&

0 ulasan:

Preview

Finally, you've found a website that gives HONEST information about making money on the Internet, and shows you how to avoid the common Internet money making scams that are plaguing cyberspace. If you're looking for a get-rich-quick scheme, you won't find any information like that here. There's no such thing as "getting rich quick" on the Internet and if anyone has told you it's possible, they're lying to you. After earning a nice income on the web since 1998, I can show you what works and what doesn't. These articles below will provide good insight on how to experience your own online success. Enjoy.

"Orang berlari, sedangkan anda tiada kaki, adalah tidak bijak untuk anda cuba juga berlari, sebaliknya jadilah seperti sang kura2, bergerak mengikut kapasiti yang ada, yang penting.. SAMPAI!"
 
Copyright 2009 Helmi Kimsui Menulis.. All rights reserved.
Free Blogger Templates by DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes