RSS

Kursus Online Tertutup. Hk Ingin Menyertainya?

~ Khamis, 22 April 2010


Assalamualaikum dan hai Hk,

Nampaknya ramai yang tersenyum gembira hari ini,
biasalah tarikh 22 hb setiap bulan adalah tarikh
keramat bagi sesetengah orang, dan mungkin Hk
salah seorang daripada mereka.. ho ho :-)

Duit gaji masyuuukk...!

Baiklah, saya terus kepada tujuan utama emel ini
ya. Untuk pengetahuan anda, Insyaallah saya akan
buat satu kursus secara Online dalam masa terdekat
ini, di mana saya akan cuba membantu peserta-
peserta kursus ini tentang bagaimana menjalankan
perniagaan internet.

(Walaupun saya bukan PAKAR, namun berkongsi ILMU
dan PENGALAMAN, tidak salah kan?)

Saya akan lebih fokus kepada penggunaan Facebook
sebagai medium pemasaran utama. Kerana ia lebih
MUDAH, JIMAT dan TERBUKTI BERKESAN..!

Kini, jumlah peserta yang layak adalah lebih
daripada 30 orang, dan saya akan menghubungi
mereka dalam masa terdekat ini...

Peserta yang LAYAK ini merupakan PEMBELI FB MANIA
melalui saya sahaja.. (Maaf sebab saya tidak buka
secara umum, atas sebab-sebab tertentu)

Ia adalah sebagai tanda penghargaan saya buat mereka
yang mempercayai saya selama ini. Insyaallah saya
akan buat terbaik buat mereka semua.

Jika anda berminat, saya amat mengalu-alukannya..
Tiada Caj tersembunyi akan dikenakan, semuanya
100% PERCUMA, Syaratnya hanya miliki FB Mania
melalui link affiliate saya ini:

[+] http://www.panduanemel.com/FB-Mania?awt_l=LFtkl&awt_m=Jgwyc1_ygdCsBR

Ini kerana FB Mania akan saya jadikan Modul Utama
dalam Kursus Online itu nanti..!

=======================================
Apa dia BAHAN PANAS yang saya janjikan semalam
di dalam Bonus FB Mania?
=======================================

Sebelum itu, saya ingin mengucapakn ribuan terima
kasih kepada lebih daripada 10 orang pembeli FB
Mania semalam dan hari ini yang telah mendapatkannya
melalui link affiliate saya..

Bonus telah dihantar kepada sebahagian mereka,
dan sebahagian lagi, akan menerima bonus tersebut
dalam masa terdekat ini. Insyaallah..

BAHAN PANAS -->> Adalah 'mailing list' saya..!

Saya akan berikan list yang saya peroleh melalui
salah satu kempen autoresponder saya buat anda,
untuk anda tambahkan sebagai rakan facebook anda.

Cukup setakat itu sahaja, saya tak nak ulas panjang.
Bagi yang mengetahui tentang kepentingan LIST, saya
pasti, ini adalah Bonus yang terbaik buat anda..

ikhlas,

Rahman Basri
019-4605610 (SMS Sahaja)

.


.


.

Taman Kajang Sentral, Kajang, Selangor 43000, MALAYSIA

To unsubscribe or change subscriber options visit:
http://www.aweber.com/z/r/?jIycDMzMrLQsnGxsLOwMTLRGtGzsLCzMnEw=

0 ulasan:

Preview

Finally, you've found a website that gives HONEST information about making money on the Internet, and shows you how to avoid the common Internet money making scams that are plaguing cyberspace. If you're looking for a get-rich-quick scheme, you won't find any information like that here. There's no such thing as "getting rich quick" on the Internet and if anyone has told you it's possible, they're lying to you. After earning a nice income on the web since 1998, I can show you what works and what doesn't. These articles below will provide good insight on how to experience your own online success. Enjoy.

"Orang berlari, sedangkan anda tiada kaki, adalah tidak bijak untuk anda cuba juga berlari, sebaliknya jadilah seperti sang kura2, bergerak mengikut kapasiti yang ada, yang penting.. SAMPAI!"
 
Copyright 2009 Helmi Kimsui Menulis.. All rights reserved.
Free Blogger Templates by DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes