RSS

Saya Gembira, Hadiah Helmi & Jumpa Saya di T'Ganu

Salam, Helmi.

Apa khabar, Helmi? Semalam saya baru
je sampai Terengganu.

Hari ni saya nak bagi hadiah tambahan
dari saya.

Sebabnya...

Semalam, saya periksa keputusan peperiksaan
saya, saya berasa gembira walaupun dengan
kesibukan perniagaan internet dan urusan
pernikahan baru-baru ini, prestasi akademik
saya meningkat.

Dalam tempoh saya berada di kampus utama,
inilah kali pertama saya mendapat anugerah
dekan (Dean's List)!

Ini membuktikan perniagaan internet tidak
menjadi penghalang kejayaan kita dalam
bidang lain. Bukan saya seorang, malah ada
ramai lagi yang telah menunjukkan prestasi
cemerlang dalam bidang akademik mahupun
bidang-bidang lain.

Malah, isteri saya turut mendapat result
anugerah dekan.

Sebagai tanda penghargaan, saya berhajat
memberikan beberapa 'hadiah istimew' sebagai
tanda kesyukuran saya.


=========================================
'Hadiah' Pertama
=========================================

Anda mungkin pernah dengar dengan 'Butterfly
Marketing Script' yang pernah dijual oleh
Mike Filsaime, salah seorang usahawan internet
antarabangsa, dengan harga $2,000.00

Ramai orang yang berjaya menjana sehingga
ratusan ribu dollar dengan skrip ini.

Tetapi hari ini, beliau akan memberikan
skrip ini secara PERCUMA!

Malah, beserta dengan 'source code',
beserta dengan hak PLR dengan syarat-syarat
mudah, secara PERCUMA!

Helmi boleh download percuma di sini:
http://getresponse.com/click.html?x=a62b&lc=oKRj&mc=f&s=hXFos&y=D&

=========================================
'Hadiah' Kedua Untuk Helmi
=========================================

Sebagai tanda kegembiraan saya, saya panjangkan
tempoh sah bonus percuma FB Mania dengan 7 bonus
saya jika membeli melalui link affiliate saya:
http://getresponse.com/click.html?x=a62b&lc=oKRU&mc=f&s=hXFos&y=a&


Saya benarkan Helmi beli melalui link
affiliate saya dan saya buka sekali lagi
peluang ini sehingga Jumaat ini, jam 11.59 malam
sahaja.


Selepas ini, saya takkan beri lagi hadiah sebegini:
http://getresponse.com/click.html?x=a62b&lc=oKRU&mc=f&s=hXFos&y=a&

Hantar bukti pembelian ke email saya:
sales [dot] mawardee [at] gmail [dot] com

=========================================
'Hadiah' Ketiga di Terengganu
=========================================

Selalunya saya mengenakan caj sehingga
RM 1,000 jika ingin mengikuti private
coaching atau group coaching bersama
saya.


Tetapi, sebagai tanda kegembiraan dan
kesyukuran saya, saya hanya mengenakan
caj diskaun yang teramat murah, tanpa
menjejaskan kualiti.


Saya berhajat mengadakan sesi sembang-
sembang dan perbincangan ekslusif
tentang apa saja cara buat duit dan
rahsia yang saya pendam selama ini
untuk menjana pendapatan sehingga 6
angka di internet.


Oleh itu, jika anda berminat, sila
ikuti butir-butir berikut:


Sesi Perbincangan & Sembang Ekslusif

Harga : RM 250.00
Tempat : Di Kuala Terengganu (dirahsiakan)
Tarikh : Sabtu, 24 April 2010
Masa : 9.30 pagi - 2 petang
Kuota : 4 orang sahaja.
Topik : Affiliate, Perniagaan, Flipping,
Penciptaan Produk, & Sebagainya.


Cara tempahan : SMS ke telefon bimbit
saya 013-360 8849.

Nyatakan minat anda menyertai sesi ini.
BONUS Percuma dari saya jika menyertai
sesi ini :

1. DVD Affiliate PERCUMA
2. DVD Panduan Minisite PERCUMA
3. DVD Tutorial Pemasangan Affiliate PERCUMA
4. Tools, Template & Software
5. Rahsia-rahsia yang didedahkan bernilai
ribuan ringgit.
6. Ebook-ebook koleksi saya seperti Rahsia
Cek Infiniti, Sistem Pay Per Lead, Rahsia
Super Affiliate, Panduan ClickBank, Pakej
Grafik dan banyak lagi.

PS : Anda boleh tanya sebarang persoalan dan
tentang apa saja supaya anda tidak tersangkut
lagi bagaimana buat duit di internet.

Saya pasti, anda pun akan berubah dan mendapat
rahsia saya untuk menjadi usahawan internet
serta-merta. Insya Allah.


PPS : Tak sabar nak kongsi ilmu bersama
Helmi.

Yang ikhlas,

Mawardee

==================================
Tempoh Bonus FB Mania dilanjutkan
sehingga Jumaat, 24 April 2010,
jam 11.59 malam:
http://getresponse.com/click.html?x=a62b&lc=oKR5&mc=f&s=hXFos&y=4&
==================================


Mawardee Online Business, 21639-P, Jalan Tok Jembal, Gong Badak,, Kuala Terengganu, Terengganu 21300, Malaysia

--
To unsubscribe visit:
http://getresponse.com/unsubscribe.html?x=a62b&m=RYEf&s=hXFos&y=0&

To change your contact details visit:
http://getresponse.com/change_details.html?x=a62b&s=hXFos&y=s&

0 ulasan:

Preview

Finally, you've found a website that gives HONEST information about making money on the Internet, and shows you how to avoid the common Internet money making scams that are plaguing cyberspace. If you're looking for a get-rich-quick scheme, you won't find any information like that here. There's no such thing as "getting rich quick" on the Internet and if anyone has told you it's possible, they're lying to you. After earning a nice income on the web since 1998, I can show you what works and what doesn't. These articles below will provide good insight on how to experience your own online success. Enjoy.

"Orang berlari, sedangkan anda tiada kaki, adalah tidak bijak untuk anda cuba juga berlari, sebaliknya jadilah seperti sang kura2, bergerak mengikut kapasiti yang ada, yang penting.. SAMPAI!"
 
Copyright 2009 Helmi Kimsui Menulis.. All rights reserved.
Free Blogger Templates by DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes