RSS

helmi, saya mahu kongsikan juga...!

Hai helmi,

Saya sebenarnya tidak mahu hantar
apa-apa email kepada anda hari ini.

Saya telah menulis sebaris ayat,
kemudian saya padamkannya. Tetapi
beberapa saat kemudian saya berfikir
mahu juga berkongsikannya dengan anda.

Saya tidak mahu hantarkan email pada
mulanya kerana apa yang saya nak kongsikan
ini adalah tentang seorang pemuda ini.

Ianya tidak berkaitan dengan bisnes
t-shirt tetapi ianya mengenai menjana wang
melalui internet.

Pada tahun lepas di awal tahun 2009, saya
tak pernah kenal pun dia. Tetapi bermula
Mei 2009 pula, dia mula buat wang di internet...

~ Dia selalu jadi antara Top Affiliate di Malaysia
~ Dia jana ribuan ringgit hanya dengan affiliate
~ Dia hanya lakukannya secara sambilan

Itulah yang menjadi saya hairan, pelik dan
agak terkejut sebenarnya. Seorang pemuda yang
entah dari mana tiba-tiba muncul dan membuktikan
bahawa siapa sahaja boleh buat wang lumayan di
internet jika tahu caranya...

Saya mula mengkaji, hasil dari pemerhatian saya,
dia hanya menggunakan 1 teknik pemasaran yang amat
berkesan. Dia menggunakan "Teknik Pemasaran Email".

Ianya kedengaran agak biasa pada mulanya tetapi,
jika anda mahu terus belajar teknik, strategi
dan kemahiran saya yakin ianya dapat membantu anda.

Kenali siapa pemuda ini disini:

--> http://tinyurl.com/3yv3gku

Hanya dengan pelaburan anda beberapa ringgit,
dia tidak akan membazirkan masa anda malah
akan memberikan anda peluang buat wang!



demi kejayaan anda,

Hafizi Zain


P.s: Teknik "mesin wang" beliau ini ada kuota
jualan yang terhad. Saya harap anda faham. Ia
akan SOLD OUT dalam masa terdekat...

--> http://tinyurl.com/3yv3gku

(Kalau tak boleh klik, sila 'copy' dan 'paste' kat
web browser anda)
This message was sent to helmikimsui@gmail.com

Manage Your Subscription Info

Instant Removal

Sender: Hafizi Zain
( bisnestshirt@gmail.com )
TrafficWave.net AutoResponders
Unlimited AutoResponders -- 30 Day Free Trial
330 Rayford Rd. PMB #312 | Spring TX 77386 USA
Privacy Policy

0 ulasan:

Preview

Finally, you've found a website that gives HONEST information about making money on the Internet, and shows you how to avoid the common Internet money making scams that are plaguing cyberspace. If you're looking for a get-rich-quick scheme, you won't find any information like that here. There's no such thing as "getting rich quick" on the Internet and if anyone has told you it's possible, they're lying to you. After earning a nice income on the web since 1998, I can show you what works and what doesn't. These articles below will provide good insight on how to experience your own online success. Enjoy.

"Orang berlari, sedangkan anda tiada kaki, adalah tidak bijak untuk anda cuba juga berlari, sebaliknya jadilah seperti sang kura2, bergerak mengikut kapasiti yang ada, yang penting.. SAMPAI!"
 
Copyright 2009 Helmi Kimsui Menulis.. All rights reserved.
Free Blogger Templates by DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes