RSS

JANGAN Beli Ebook ni..

Minggu lepas, saya ada emailkan cerita saya dan
software wajib ada iaitu berkaitan pemasaran email.

Hari ini, aprentis saya iaitu Razif Yusof menyediakan
panduan tentang pemasaran internet melalui email.

Saya rasa ianya amat membantu kepada mereka yang
tanya saya soalan-soalan berkaitan pemasaran email.

Tak ada rahsia lagi bahawa pemasaran email adalah wajib
dikuasai oleh affiliate marketer. Saya sendiri kini mempunyai
28 ribu email prospek dalam pelbagai niche. Tanpa email
prospek ini, saya takkan ada seperti saya sekarang.

Berita baiknya, Razif ada tunjukkan A-Z tentang pemasaran
email dan saya akui, ebook ini lengkap untuk mereka
yang serius nak buat duit melalui affiliate.

Kalau tak serius nak buat duit di internet, jangan beli
ebook ini sebabnya nanti rugi buang duit je.

Tapi kalau anda beli dan praktikkan ilmu yang ada dalam
ebook ni, saya yakin dan gerenti anda juga boleh
dapat ribu-ribu di internet.

Tak percaya?

Cuba dulu baru tahu..

Dah ramai newbie yang kini bergelar guru hasil kerana
mempunyai saiz list yang besar. Mempunyai jumlah email
yang banyak ibarat satu jaminan yang anda akan buat duit.

Tapi bukan sekadar mengumpul email, anda perlu tahu
macam mana nak hantar email, nak menulis email killer,
dan macam-macam lagi.

Jadi, ebook Razif ada tunjukkan jalannya..

Saya dah baca, dan ianya memang benar-benar membantu..

Malangnya, Razif mengehadkan jualan kepada 350
kuota sahaja yang mana saya rasa sangat sedikit.

Saya tak pasti bila 350 kuota ini akan tamat namun
tak mustahil kalau jualan ditutup dalam minggu ni
memandangkan ramai yang berebut-rebut nak
dapatkan ebook ini.

Anda boleh lihat disini (klik link dibawah)

http://clicks.aweber.com/y/ct/?l=KR0dl&m=IhPF5Ub_yxasRS&b=JBaSMwOa.vg41oSCDVpLTQ

Ikhlas,

-Ammar Zahar

P.S Cepat dapatkannya sekarang!

http://clicks.aweber.com/y/ct/?l=KR0dl&m=IhPF5Ub_yxasRS&b=JBaSMwOa.vg41oSCDVpLTQ

--

147 Jalan Senangin 7 Taman Senangin, Seremban, Negeri Sembilan 70450, MALAYSIA

To unsubscribe or change subscriber options visit:
http://www.aweber.com/z/r/?jEysDExsbLQsrJycDMysTLRGtGycbCxszJw=

0 ulasan:

Preview

Finally, you've found a website that gives HONEST information about making money on the Internet, and shows you how to avoid the common Internet money making scams that are plaguing cyberspace. If you're looking for a get-rich-quick scheme, you won't find any information like that here. There's no such thing as "getting rich quick" on the Internet and if anyone has told you it's possible, they're lying to you. After earning a nice income on the web since 1998, I can show you what works and what doesn't. These articles below will provide good insight on how to experience your own online success. Enjoy.

"Orang berlari, sedangkan anda tiada kaki, adalah tidak bijak untuk anda cuba juga berlari, sebaliknya jadilah seperti sang kura2, bergerak mengikut kapasiti yang ada, yang penting.. SAMPAI!"
 
Copyright 2009 Helmi Kimsui Menulis.. All rights reserved.
Free Blogger Templates by DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes