RSS

hk, Ia Bukan 'Ciplak' Ebook Razif Yusof...

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Hello hk,


Apa khabar hk hari ini? Semoga sihat-sihat
hendaknya ya.. Iyelah, setelah bercuti 2 hari, hari
ini tentunya kembali sibuk dengan tugasan harian kan..

Bagi yang mula masuk pejabat, selamat kembali bekerja
buat anda semua. Kerja elok-elok ya.. :-)

Saya pula Alhamdulillah, sihat-sihat sahaja, cuma letih
skit (tak tido lagi ni dari semalam), sebab ada kerja
terpaksa saya siapkan dengan segera hari ini.. Jadi kena
berkorban skitla kan?

Oh ya, panjang plak mukadimah saya ni... :-p

Rasanya ramai yang dah tahu bahawa pada minggu lepas,
Alhamdulillah saya telah pun berjaya melancarkan ebook
ke-3 saya iaitu Pakej Panduan Emel. Setakat minggu ini
sahaja, jumlah jualan agak memberangsangkan. Syukur
Alhamdulillah..

Namun apa yang paling penting sebenarnya ialah ebook
tersebut mampu dimanfaatkan oleh pembeli sekalian..

Setakat ini, feedback yang saya terima, semuanya positif,
tapi tak tahulah kot-kot ada yang segan nak komen negatif
kot... :-)

Bagi saya, komen negatif tidak ada masalah, jika ia
untuk kebaikan kan? Bukan begitu hk..?

Ada juga yang bertanya;

"En Rahman, ebook ini tak sama ke dengan Ebook Teknik
Pemasaran Razif Yusof?"

Ini jawapannya ya, Ebook Panduan Emel ini totally different
dengan ebook Razif Yusof. Bukan saya sahaja yang katakan
sedemikian, bahkan Razif Yusof pun telah mengesahkan perkara
tersebut dalam beberapa siri emel beliau yang saya terima.

Mungkin anda kenal juga dengan Ammar Zahar kan? Ini komen
ikhlas beliau...

""Saya kenal Rahman dan berjumpa dengan Rahman secara
personal dan saya tahu Rahman mempunyai strategi yang
berbeza berbanding IM lain. Sehinggakan ada strategi
yang saya sendiri tak tahu dan itulah yang ditunjukkan
dalam Panduan Emel.

Dengan harga yang terlalu rendah ini, saya pasti takkan
ada yang menyesal membeli Panduan Emel.."
~ Ammar Zahar, Pakar Usahawan Internet

Jika sebelum ni hk berasa ragu-ragu akan ebook
ini, maka saya harap hari ini, persoalan ciplak menciplak
ini telah pun jelas ya.

Ebook Panduan Emel ini adalah blueprint sebenar saya
di dalam menggunakan Pemasaran Emel sebagai medium utama
saya sehingga berjaya menjana pendapatan sampingan yang
saya anggap cukup lumayan buat saya yang masih bujang ini..

Opsss... Bujang terlajak dah kot... ha ha :-)

layari di sini untuk maklumat lanjut:

--->> http://clicks.aweber.com/y/ct/?l=LFtkl&m=JTkMjwdBpdCsBR&b=EvUueSsFTqwxgJ1LEXg1bg


ikhlas,

Rahman Basri
www.PanduanEmel.com


================================================
Pelancaran MiniNiaga - Sistem Minisite Niaga Flarebiz
================================================

Pada hari sabtu lepas, saya sempat bertemu dengan
beberapa rakan usahawan internet seperti Adly daripada
Flarebiz Network Sdn. Bhd.

Beliau memaklumkan bahawa Sistem MiniNiaga mereka
akan dilancarkan pada hari ini (Isnin, 28 Jun 2010).

Sebagai sokongan kepada mereka, di sini saya menyediakan
beberapa Bonus yang bernilai RM5,120 buat anda yang
membeli produk MiniNiaga melalui saya..

Keterangan lanjut berkenaan dengan Bonus saya, anda
boleh lihat di sini:

-->> http://clicks.aweber.com/y/ct/?l=LFtkl&m=JTkMjwdBpdCsBR&b=RR5Dv69Vcg.6vtJgmW2hIQ

PS. MiniNiaga adalah alternatif yang terbaik bagi mereka
yang ingin menjimatkan masa untuk membina Minisite jualan
bagi produk mereka, sama ada produk fizikal mahupun
digital...

.

Taman Kajang Sentral, Kajang, Selangor 43000, MALAYSIA

To unsubscribe or change subscriber options visit:
http://www.aweber.com/z/r/?jIycDMzMrLQsnGxsLOwMTLRGtOxMTKxsjCw=

0 ulasan:

Preview

Finally, you've found a website that gives HONEST information about making money on the Internet, and shows you how to avoid the common Internet money making scams that are plaguing cyberspace. If you're looking for a get-rich-quick scheme, you won't find any information like that here. There's no such thing as "getting rich quick" on the Internet and if anyone has told you it's possible, they're lying to you. After earning a nice income on the web since 1998, I can show you what works and what doesn't. These articles below will provide good insight on how to experience your own online success. Enjoy.

"Orang berlari, sedangkan anda tiada kaki, adalah tidak bijak untuk anda cuba juga berlari, sebaliknya jadilah seperti sang kura2, bergerak mengikut kapasiti yang ada, yang penting.. SAMPAI!"
 
Copyright 2009 Helmi Kimsui Menulis.. All rights reserved.
Free Blogger Templates by DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes