RSS

Rahman Membantu Muaz Hadi

Masa saya kecil-kecil dulu, kawan saya ada cakap,
masa itu ibarat Raksaksa, kalau kita tak
lawan dia, dia hempap kita.
Kalau masa anda singkat, download lah
laporan "Rahsia Mendapat RM130,000 Jual Ebook"
percuma di http://laporanmuaz.com/
---------------------------------------------------

Salam hormat;

Selamat hari Isnin. Hari paling malas dalam seminggu.
Sabtu cuti, Ahad pun cuti.
Ini dah hari Isnin.
Tengok kerja, dah due. Petang ni nak kena hantar.
Aduh, pening-pening.

Tahniah !!!!
Anda adalah calon pekerja contoh of the year.
Kenapa? Kerana, anda seorang yang bertanggungjawab.
Saya katakan demikian kerana....

...kalau anda langsung tak fikir pasal kerja anda,
tentu anda tak perlu pening-pening.
...kalau anda langsung tak fikir tentang majikan
anda, gaji anda tentu anda tak perlu buat
kerja.

Lupakan soal kualiti kerja, kalau kerja pun
malas, jangan soal tentang kualiti kerja.

Tapi, anda lain daripada yang lain.

Anda masuk ke tempat kerja dan nah...kerja menimbun.
Tapi, anda senyum sahaja. Bos marah anda. Anda senyum
sahaja. Indah sungguh hidup anda.
Penuh dengan senyuman.

Teruskan tersenyum....itu kan sunnah.

Baik, pada pagi ini, saya nak ajak anda
download sebuah laporan mengenai seorang kawan
saya. Muaz Hadi.

Siapa Muaz Hadi ? Orang...? Manusia...?
Tidak.
Beliau bukanlah orang atau manusia, tetapi
beliau adalah orang dan manusia yang hebat.

Kelmarin saya jumpa beliau. Sebelum ini saya hanya
dengar khabar sahaja. Rupanya macam manusia biasa,
tetapi hati beliau, semangat beliau, keazaman beliau.
LUAR BIASA.

Beberapa bulan yang lepas, beliau telah menerbitkan
sebuah ebook mengenai Exam Gred 41. Jualannya tidak
memberangsangkan sangat. Namun saya kagum dengan beliau.
Kenapa?
Walaupun beliau tidak berjaya mendapat RM200,000 hasil jualan
dalam 10 hari, namun beliau tetap tersenyum.

Saya tanya lagi, apa rahsia beliau?
Jawapannya ialah, beliau tak dapat RM200,000 dalam 10 hari
tetapi HANYA dapat RM130,000 sahaja.

Ces....patut lah masih tersenyum. Pendapatan ENAM angka
dalam 10 hari sahaja.

Saya tanya beliau, apa rahsia kejayaannya.
Katanya.....
[+] ayat yang power
[+] keihklasan yang murni
[+] kesopanan dan kesusilaan

(beliau ni jenis loyar buruk sikit....)

Hurm..."ok Muaz, saya tak berminat nak tahu
2 point yang terakhir tu, tapi boleh ceritakan
sedikit tentang maksud Muaz , ayat yang power?"
Tanya saya...

Kata beliau, saya pun tak tahu sangat, macam mana nak buat
ayat yang power. Katanya, kawan beliau saudara Rahman yang
adjust ayat power tu.

..aduh, Sape pulak si Rahman ni ?
Fikir saya....

alamak, panjang pulak email ni.
Macam ni lah, saya sambung cerita ni bila-bila lah
kemudian.

Cuma, semalam (saya jumpa Muaz hari Sabtu).
saudara Muaz ada berikan sebuah laporan digital,
hasil tulisan Rahman bagaimana menulis
Ayat Power Yang Memberikan Beliau RM130,000 dalam
10 hari....
Saya minta izin beliau untuk berkongsikan laporan
ini kepada para subscriber saya yang dicintai.
Beliau kata boleh, dan berikan saya sebuah borang online
untuk anda mendapatkannya.

Anda boleh dapatkannya sekarang di
http://laporanmuaz.com/

PS : Barang power, kalau setakat daftar nama
dan email, tiada masalah langsung kan?

Ok lah, saya dah makan masa anda.
Saya minta maaf.

Dapatkanlah laporan tu di http://laporanmuaz.com/
sekarang juga ye. Nak baca kemudian, takde hal.
:)
Apa-apa pun, sedowt dulu. (takut peluang
ni tak datang dah)


Ikhlas memberi;
Raja Kamil


This message was sent by:
Raja Kamil
Ulu Yam Bharu, Hulu Selangor,
Selangor, 44300,
Malaysia.

Powered By: http://mynetcart.com/nb.php/r=15604
Unlimited Smart Autoresponders


Click HERE to cancel or edit your subscription:
http://norabots.com/ar/ar/r.php?s=3224442&a=724&k=a02a5124b8e43ba2697104b1fc064339

0 ulasan:

Preview

Finally, you've found a website that gives HONEST information about making money on the Internet, and shows you how to avoid the common Internet money making scams that are plaguing cyberspace. If you're looking for a get-rich-quick scheme, you won't find any information like that here. There's no such thing as "getting rich quick" on the Internet and if anyone has told you it's possible, they're lying to you. After earning a nice income on the web since 1998, I can show you what works and what doesn't. These articles below will provide good insight on how to experience your own online success. Enjoy.

"Orang berlari, sedangkan anda tiada kaki, adalah tidak bijak untuk anda cuba juga berlari, sebaliknya jadilah seperti sang kura2, bergerak mengikut kapasiti yang ada, yang penting.. SAMPAI!"
 
Copyright 2009 Helmi Kimsui Menulis.. All rights reserved.
Free Blogger Templates by DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes