RSS

hk, Saya Temui Satu Lagi Lubuk RAHSIA Pakar...

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,


Hello hk,

Jika anda pernah mengenali saya sebelum ini,
saya sebenarnya masih baru di dalam bidang
perniagaan internet. Masih setahun jagung lagi..

Berdasarkan pengalaman yang saya kongsikan
sebelum ini, saya mula serius dalam perniagaan
internet semenjak Ogos 2009.. Tapi itupun
semuanya saya lakukan secara part Time sahaja.

Tahun 2009, saya lebih kepada mencari hala
tuju sebenar saya dalam perniagaan internet,
tidak begitu fokus sebenarnya..

Namun tahun 2010, saya cuba praktikkan beberapa
hasil yang saya peroleh selama ini. Ada yang
berhasil, ada yang tak..

Sehinggalah, pada suatu hari.. Timbul satu
IDEA gila-gila skit di kepala saya, namun pada
masa itu, saya sekadar ingin melakukan try &
error sahaja terhadap IDEA gila-gila tu...

Ini hasilnya..!

Dalam Pertandinga Affiliate:
#1: Menjadi Top 1 Cabaran Affiliate Killer Follow Up
#2: Menjadi Top 4 Cabaran Affiliate FB Mania
#3: Menjadi Top 2 Cabaran Affiliate Tips Penjimatan
#4: Menjadi Top 2 Cabaran Affiliate Teknik Penjimatan
#5: Menjadi Top 1 Cabaran Affiliate Aku Seorang Blogger


Manakala Dalam Pertandingan Pay per Leads (PPL):
#1: Menjadi Top 1 Cabaran PPL Team UsahawanCyber
#2: Menjadi Top 1 cabaran Mini PPL Keajaiban Penjimatan
#3: Menjadi Top 1 Cabaran PPL Ceo-Cyber
#4: Menjadi Top 7 Cabaran PPL Patric Chan
#5: Menjadi Top 4 Cabaran PPL Kursus Online Affiliate


Maaf, saya bukan bertujuan untuk menunjuk, cuma
nak bagitau bahawa IDEA gila-gila tersebut, memang
betul-betul membuatkan saya gila..! hahaha (Gurau jer)

Saya sebenarnya telah temui satu LUBUK RAHSIA bagaimana
menjadi seperti PAKAR, padahal bukan Pakar mana pun..

Ramai yang terkejut dengan pencapaian saya di atas,
kerana ia hanya dalam masa yang begitu singkat,
Alhamdulillah.. Rezeki ALLAH permudahkan buat saya..

Sebab itulah, heboh diperkatakan sekarang..

"Bagaimana Seorang Yang Berkopiah 'Mencuri' Teknik MEREKA
Untuk Menjadi Pakar Buat Duit Online!"

Tidak PERCAYA? Cuba lihat buktinya di sini:

--->> http://clicks.aweber.com/y/ct/?l=LFtkl&m=JPFaOBxwJdCsBR&b=xtieX_4hoaqLI4MIUepwdw

PS. Sehingga kini, ramai yang menghantar emel / SMS
bertanyakan perkara yang sama, bagaimana saya boleh
berada sebaris dengan Pakar Usahawan Internet Tempatan?

Jawapan saya, mudah sahaja... Saya telah temui LUBUK
RAHSIA mereka!

ikhlas,

Rahman Basri
www.PanduanEmel.com

.

Taman Kajang Sentral, Kajang, Selangor 43000, MALAYSIA

To unsubscribe or change subscriber options visit:
http://www.aweber.com/z/r/?jIycDMzMrLQsnGxsLOwMTLRGtOxMDBwM7Cw=

0 ulasan:

Preview

Finally, you've found a website that gives HONEST information about making money on the Internet, and shows you how to avoid the common Internet money making scams that are plaguing cyberspace. If you're looking for a get-rich-quick scheme, you won't find any information like that here. There's no such thing as "getting rich quick" on the Internet and if anyone has told you it's possible, they're lying to you. After earning a nice income on the web since 1998, I can show you what works and what doesn't. These articles below will provide good insight on how to experience your own online success. Enjoy.

"Orang berlari, sedangkan anda tiada kaki, adalah tidak bijak untuk anda cuba juga berlari, sebaliknya jadilah seperti sang kura2, bergerak mengikut kapasiti yang ada, yang penting.. SAMPAI!"
 
Copyright 2009 Helmi Kimsui Menulis.. All rights reserved.
Free Blogger Templates by DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes