RSS

[KERJAYA] Siapa nak kerjaya bersama Ammar Zahar? [Full Time/Part Time]

====================================
Sebelum itu, rakan saya, Rahman Basri
baru saja melancarkan Panduan Email
yang saya rasakan tekniknya berbeza
dengan saya.

Jika berminat, boleh dapatkan di:

http://clicks.aweber.com/y/ct/?l=KR0dl&m=IsIuiQYyDxasRS&b=d6YsMj7VGG584N3PRv8xug
====================================


Saya kini mencari sesiapa yang berminat
untuk mempunyai kerjaya bersama syarikat
saya, Ammar Zahar Sdn Bhd.

Saya tawarkan kerja secara full time kepada
mereka yang nak kerja tetap dan kerja part
time kepada mereka yang nak cari duit lebih.

Benefit?

Anda akan dapat belajar segala behind the scene
dalam perniagaan internet yang selama ini
diusahakan oleh saya dan team saya.

Saya mempunyai pekerja virtual dari
Filipan, US, UK, dan Canada.

Kini saya mula giat mencari pekerja
dari Malaysia untuk projek besar saya.

1) Bahagian Marketing

- Berada di lokasi sekitar KL
- Ada kenderaan sendiri
- Rajin

Jika berminat, reply email ini dengan attachment
sekali resume anda berserta gaji yang dipohon.

2) Translator

- Boleh menterjemah dari BI>BM dan BM>BI dengan baik
- Mematuhi deadline
- Mudah berkomunikasi
- Boleh menterjemah video
- Part-time atau full time

Jika berminat, reply email ini dengan attachment
sekali resume anda berserta gaji yang dipohon.

3) Web Designer

- Mahir menggunakan Wordpress,Joomla, dll
- Mempunyai kreativiti yang baik
- Mampu menyiapkan 5 website dalam sebulan
- Mahir dalam Photoshop, Illustrator, Flash

Jika berminat, reply email ini dengan attachment
sekali resume anda berserta gaji yang dipohon.
Tak lupa juga beri semua portfolio anda jika
anda pernah buat design.

Saya akan pilih mereka yang sesuai untuk
diserapkan kedalam team saya.

Saya akan hubungi mereka yang berjaya..

Goodluck!

-Ammar Zahar

P.S Peluang berkerja bersama saya adalah
peluang yang jarang saya tawarkan.


--

147 Jalan Senangin 7 Taman Senangin, Seremban, Negeri Sembilan 70450, MALAYSIA

To unsubscribe or change subscriber options visit:
http://www.aweber.com/z/r/?jEysDExsbLQsrJycDMysTLRGtOxMDMyMTBw=

0 ulasan:

Preview

Finally, you've found a website that gives HONEST information about making money on the Internet, and shows you how to avoid the common Internet money making scams that are plaguing cyberspace. If you're looking for a get-rich-quick scheme, you won't find any information like that here. There's no such thing as "getting rich quick" on the Internet and if anyone has told you it's possible, they're lying to you. After earning a nice income on the web since 1998, I can show you what works and what doesn't. These articles below will provide good insight on how to experience your own online success. Enjoy.

"Orang berlari, sedangkan anda tiada kaki, adalah tidak bijak untuk anda cuba juga berlari, sebaliknya jadilah seperti sang kura2, bergerak mengikut kapasiti yang ada, yang penting.. SAMPAI!"
 
Copyright 2009 Helmi Kimsui Menulis.. All rights reserved.
Free Blogger Templates by DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes