RSS

hk, Jadikan Paypal Sebagai Medium Transaksi Utama

Salam usahawan hk!

Masih ingatkah dalam emel sebelum ini saya ada berkongsi
satu strategi yang 'mesti' hk gunakan untuk berniaga
di pasaran antarabangsa iaitu...

Mempunyai akaun PAYPAL.

Saya yakin hk sudah mempunyai akaun Paypal di saat
membaca emel ini.

Jika tidak, boleh lakukan pendaftaran secara percuma melalui
laman web di bawah:

http://www.paypal.com

hk, sepertimana yang telah dijanjikan....

Saya akan berkongsi sedikit maklumat mengenai kepentingan
Paypal.

Baiklah, ramai yang tanya kepada saya.

"Adakah Paypal wajar dijadikan sebagai medium utama untuk
melakukan transaksi dalam pasaran antarabangsa?"

Jawapan saya mudah sahaja...

"Semestinya!"

Seperti yang telah saya kongsikan sebelum ini, saya sudah 2 tahun
mempunyai akaun Paypal yang aktif dan saya amat... amat berpuas
hati dengan servis mereka yang efisyen.

Sebab itu saya mahu hk turut serta melakukan pendaftaran
Paypal jika hk betul-betul serius mahu berniaga di pasaran
antarabangsa.

Ingat hk, jika kita berniaga di pasaran antarabangsa, kita
berkemungkinan besar dapat jana nilai mata wang dollar.

Darab 3.2 tu... :)

Bagaimanapun, dalam emel seterusnya saya tidak akan berkongsi
teknik promosi melalui pasaran antarabangsa terlebih dahulu.

Tetapi saya ingin kongsikan langkah-langkah untuk hk aktifkan
akaun Paypal hk menerusi... (Ehem x3)

Nantilah saya cerita dalam emel yang seterusnya ya.

Sebab saya mahu terus berhubung dengan hk. :)

Salam kejayaan, Yosh!!!






---
Aqif, Han & Juan
Digital Methodology Solutions (001968247-W)
digitalmethodology@gmail.com
This message was sent to helmikimsui@gmail.com

Manage Your Subscription Info

Instant Removal

Sender: Digital Methodology
( digitalmethodology@gmail.com )
TrafficWave.net AutoResponders
Unlimited AutoResponders -- 30 Day Free Trial
330 Rayford Rd. PMB #312 | Spring TX 77386 USA
Privacy Policy

0 ulasan:

Preview

Finally, you've found a website that gives HONEST information about making money on the Internet, and shows you how to avoid the common Internet money making scams that are plaguing cyberspace. If you're looking for a get-rich-quick scheme, you won't find any information like that here. There's no such thing as "getting rich quick" on the Internet and if anyone has told you it's possible, they're lying to you. After earning a nice income on the web since 1998, I can show you what works and what doesn't. These articles below will provide good insight on how to experience your own online success. Enjoy.

"Orang berlari, sedangkan anda tiada kaki, adalah tidak bijak untuk anda cuba juga berlari, sebaliknya jadilah seperti sang kura2, bergerak mengikut kapasiti yang ada, yang penting.. SAMPAI!"
 
Copyright 2009 Helmi Kimsui Menulis.. All rights reserved.
Free Blogger Templates by DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes