RSS

Psst ... Helmi dah download ke?

Helmi.


Sebelum saya memberikan link download 3 bonus
hadiah terbaru dari IM antarabangsa yang kali
ini lebih berkualiti, saya nak mengumumkan
bonus mengancam saya, PERCUMA untuk Helmi
jika membeli 'Pakar Ebook' melalui link affiliate
saya.


(1) TV Web Online (disertakan hak jual semula).
Software hot yang dijangka hangat di pasaran.
Dengan software ini, anda boleh menonton ribuan
channel tv di internet secara PERCUMA. Tak perlu
lagi Astro do rumah. Malah, anda boleh jual
semula.


(2) Laporan 'Niche Panas'.
Ini adalah koleksi 30 niche panas yang
ada dalam simpanan saya. Kebanyakannya
saya tak sempat lancarkan sendiri, tapi
bila anda dapat buat ebook dalam bidang
yang saya senaraikan di sini, ia pasti
akan menjadi ebook yang sangat laris di
pasaran, & pasti ramai akan berebut2
mempromosi produk anda untuk keuntungan
maksimum.


(3) Lebih 20 Ebook PLR.
Bukan itu sahaja, saya juga memberikan
lebih 20 ebook mini yang boleh diubahsuai
sesuka hati anda dan diterjemah ke dalam
bahasa Malaysia. Hanya perlukan 1-2 hari
untuk terjemah, anda boleh jual ebook mini
segera ini, mahupun memberikannya percuma
untuk pemasaran viral dan membina branding
nama anda sebagai orang berpengetahuan luas
dalam perniagaan internet - dengan segera!

(4) Software PDF Viral.
Software ini sangat powerful dan berkuasa.
Dengan menggunakan software ini, ebook
percuma anda akan disebarkan oleh ramai
orang di luar sana, dan dengan ini, ebook
dan link di dalam ebook anda akan tersebar
secara viral. Viral bermaksud promosi yang
dilakukan orang lain dan tersebar meluas
walaupun anda duduk relaks sahaja!

(5) 3 Ebook PLR dalam Bahasa Malaysia.
Ini adalah 3 produk berkualiti saya, yang saya
hasilkan dalam bahasa Malaysia. Jika beli
'Pakar Ebook' melalui link affiliate saya,
anda sudah boleh jual terus produk saya.
Tak perlu lagi pening menulis ebook susah-susah.

(6) Push Button Marketer (software).
Ini adalah software yang berharga ratusan ringgit.
Ia berfungsi memudahkan kerja berjam-jam anda
menjadi hanya beberapa minit, dan anda boleh
jadikannya kerja pantas ini ke dalam sistem
software milik anda sendiri. Anda boleh hasilkan
sebanyak mana software milik anda sendiri!

(7) Software 'PAYPAL Button Generator'.
Ini adalah software panas terbaru yang
anda boleh jual semula. Ia berfungsi
memudahkan anda menghasilkan button
membeli Paypal, hanya dalam blog Wordpress
anda! Pastikan anda miliki dulu akaun
Paypal yang percuma.

2 BONUS MISTERI.
Manakala 2 bonus misteri, saya akan umumkan
minggu depan. Seperti biasa, 2 bonus misteri
saya pastinya mengancam dan ramai yang
kecewa kerana tak mendapatkannya sebelum ini.
Kali ini juga, bonus misteri ini pastinya
memudahkan Helmi menjana wang di internet
secara HALAL.


Beli 'Pakar Ebook' melalui link saya sekarang:
http://getresponse.com/click.html?x=a62b&lc=mrEb&mc=f&s=hXFos&y=y&

==================================================================
S : Bila Link Download Akan Dihantar?
J : Selewatnya bermula akhir minggu depan.


S : Adakah bonus-bonus di atas percuma?
Ya, ianya percuma. Pastikan anda membeli
'Pakar Ebook' melalui link affiliate saya ini:
http://getresponse.com/click.html?x=a62b&lc=mrEb&mc=f&s=hXFos&y=y&


S : Apa yang perlu dibuat selepas beli 'Pakar Ebook'?
J : Selepas beli 'Pakar Ebook', pastikan Helmi
dapatkan link download Pakar Ebook dari bro Jamal,
dan bonus-bonus saya bermula akhir minggu depan.


S : Bagaimana cara claim bonus-bonus hebat di atas?
J : Hantar bukti pembelian anda ke email saya:
sales [dot] mawardee [at] gmail [dot] com.
Saya akan hantarkan bonusnya bermula akhir minggu depan.
===================================================================


Oh, ya! Saya akan tutup bonus-bonus saya ini
bila-bila masa sahaja.


Sekali lagi, ini link affiliate saya untuk
Helmi beli Pakar Ebook dan dapatkan
bonus-bonus saya :

http://getresponse.com/click.html?x=a62b&lc=mrE3&mc=f&s=hXFos&y=Q&

============================================================
BONUS - BONUS dari usahawan internet antarabangsa
untuk Helmi download percuma:
============================================================


(1) Hadiah dari James Jordan :
http://getresponse.com/click.html?x=a62b&lc=mrEN&mc=f&s=hXFos&y=M&


(2) Hadiah dari Amir Rimer :
http://getresponse.com/click.html?x=a62b&lc=mrE7&mc=f&s=hXFos&y=t&


(3) Hadiah dari Rick Macaulay :
http://getresponse.com/click.html?x=a62b&lc=mrE3&mc=f&s=hXFos&y=Q&


Yang ikhlas,

Mawardee


Pakar Ebook & Claim Bonus-bonus Hebat Saya :
http://getresponse.com/click.html?x=a62b&lc=mrEb&mc=f&s=hXFos&y=y&

Mawardee Online Business, 21639-P, Jalan Tok Jembal, Gong Badak,, Kuala Terengganu, Terengganu 21300, Malaysia

--
To unsubscribe visit:
http://getresponse.com/unsubscribe.html?x=a62b&m=lkhw&s=hXFos&y=d&

To change your contact details visit:
http://getresponse.com/change_details.html?x=a62b&s=hXFos&y=s&

0 ulasan:

Preview

Finally, you've found a website that gives HONEST information about making money on the Internet, and shows you how to avoid the common Internet money making scams that are plaguing cyberspace. If you're looking for a get-rich-quick scheme, you won't find any information like that here. There's no such thing as "getting rich quick" on the Internet and if anyone has told you it's possible, they're lying to you. After earning a nice income on the web since 1998, I can show you what works and what doesn't. These articles below will provide good insight on how to experience your own online success. Enjoy.

"Orang berlari, sedangkan anda tiada kaki, adalah tidak bijak untuk anda cuba juga berlari, sebaliknya jadilah seperti sang kura2, bergerak mengikut kapasiti yang ada, yang penting.. SAMPAI!"
 
Copyright 2009 Helmi Kimsui Menulis.. All rights reserved.
Free Blogger Templates by DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes