RSS

Bonus Hadiah Pernikahan Saya, Helmi.

Salam, Helmi.

Alhamdulillah, 2 hari yang lepas, saya sempat
menjalankan majlis pernikahan bersama pasangan
saya.

Maafkan saya kerana tidak memaklumkan hari
pernikahan saya. Ini disebabkan saya agak
sibuk dengan majlis ini. Jangan bimbang,
anda boleh datang ke rumah saya bila
hari kenduri walimah perkahwinan saya kelak.

Sebagai tanda kesyukuran atas pernikahan ini,
saya ingin memberikan bonus-bonus istimewa
kepada anda jika bertindak sekarang...

==============================================
DVD Workshop Affiliate
==============================================

Alhamdulillah, DVD Workshop Affiliate telah
dihantar 160 orang peserta dan pembeli, secara
pos ekspres pada hari Jumaat & Sabtu.

Masih ada baki kira-kira 25 orang yang belum
dihantar. Saya akan uruskan secepat mungkin.

Kepada mereka yang berminat untuk mendapatkan
DVD Worskhop Affiliate yang mengajar secara
praktikal bagaimana membuat duit affiliate
cara betul dan 'straight to the point', boleh
dapatkan dengan harga RM90.

Masukkan kod di bawah jika ingin mendapat harga
RM90 :

Kod : E2303

Layari laman web berikut untuk mendapatkan
DVD hebat ini :

http://getresponse.com/click.html?x=a62b&lc=KgzM&mc=f&s=hXFos&y=e&

PS : Saya akan naikkan semula kepada harga
asalnya iatu RM397 dalam masa beberapa hari lagi.

================================================
Bonus Ebook "Bisnes Thsirt"
================================================

Hari ini, salah seorang rakan saya, Hafizi
melancarkan satu ebook percuma yang hebat.

Ia mendedahkan peluang perniagaan yang anda
tak boleh lepaskan untuk dipelajari. Beliau
sendiri mendedahkan bagaimana perniagaan
sebenar ini, beliau menjana jualan 6 angka.

Malah, yang bestnya, anda boleh promosi
ebook ini ..

.. dan dapat RM 0.40 bagi setiap lead atau
setiap orang yang daftar melalui hasil
promosi anda.

Tunggu apa lagi. Dapatkan sekarang sementara
masa masih ada.

Ini laman web perniagaan yang saya maksudkan :

http://getresponse.com/click.html?x=a62b&lc=Kgzt&mc=f&s=hXFos&y=o&

Yang ikhlas,

Mawardee

DVD Workshop Affiliate Berharga RM90 :
http://getresponse.com/click.html?x=a62b&lc=KgzM&mc=f&s=hXFos&y=e&

Kod Promosi Semasa Menghantar Bukti Pembayaran:
Kod : E2303

Mawardee Online Business, 21639-P, Jalan Tok Jembal, Gong Badak,, Kuala Terengganu, Terengganu 21300, Malaysia

--
To unsubscribe visit:
http://getresponse.com/unsubscribe.html?x=a62b&m=9Oxm&s=hXFos&y=r&

To change your contact details visit:
http://getresponse.com/change_details.html?x=a62b&s=hXFos&y=s&

0 ulasan:

Preview

Finally, you've found a website that gives HONEST information about making money on the Internet, and shows you how to avoid the common Internet money making scams that are plaguing cyberspace. If you're looking for a get-rich-quick scheme, you won't find any information like that here. There's no such thing as "getting rich quick" on the Internet and if anyone has told you it's possible, they're lying to you. After earning a nice income on the web since 1998, I can show you what works and what doesn't. These articles below will provide good insight on how to experience your own online success. Enjoy.

"Orang berlari, sedangkan anda tiada kaki, adalah tidak bijak untuk anda cuba juga berlari, sebaliknya jadilah seperti sang kura2, bergerak mengikut kapasiti yang ada, yang penting.. SAMPAI!"
 
Copyright 2009 Helmi Kimsui Menulis.. All rights reserved.
Free Blogger Templates by DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes