RSS

Helmi Mengapa Melabur?

Helmi apa khabar? Pada hari yang bertuah ini saya ingin membawa topik yang menarik iaitu melabur...mungkin ramai menyangka melabur hanya dalam bentuk pelaburan fizikal seperti wang,emas,amanah saham namun ramai tidak tahu melabur termasuk dalam penambahbaikan ilmu melalui buku,manual,video,latihan dan seminar.

Saya telah buat kajian dikalangan mereka yang berjaya di dalam perniagaan atau sesuatu bidang adalah dikalangan mereka yang sanggup melaburkan duit mereka untuk menimba ilmu. Mereka tidak kedekut dan sanggup membayar apa sahaja dalam memastikan ilmu mereka cukup.

Saya pernah bertanya kepada seorang usahawan yang berjaya..."Mengapa kamu tidak memberikan sahaja kursus PERCUMA kepada mereka yang ingin menyertai kursus,kan kamu sudah jutawan?" Maka beliau cuma berkata "Yuran untuk kursus adalah salah satu kaedah untuk menapis mereka yang benar-benar komited untuk menimba ilmu,kebanyakan orang(walaupun bukan semua) akan mengambil mudah ilmu yang diberi percuma,mereka yang benar-benar faham nilaian ilmu tidak akan mengambil kira hal wang dan apa yang penting bagi mereka adalah ilmu yang mereka perolehi......

Penjelasan itu telah membuka minda saya tentang pelaburan ilmu dan kini saya telah berjaya mengaplikasikan pelbagai seminar,ebook,panduan video yang saya beli,alhamdulillah terima kasih kepada penulis-penulis eboo,buku yang telah banyak membantu saya erti ilmu sebenar.

Jadi sebagai subcriber saya,saya yakin saudara/saudari adalah golongan pencipta ilmu yang sanggup untuk melabur dalam memajukan diri.

Oleh itu ada beberapa tawaran kepada anda yang masih lagi belum melaburkan wang untuk ilmu,boleh lah cuba untuk membelek ebook-ebook berikut sebagai panduan...Saya tidak menggalakkan anda untuk membeli semuanya tetapi cukuplah pilih panduan yang benar-benar anda perlu:

1)Rahsiatrafik-Pakej ebook ini adalah ebook yang menerangkan tentang langkah demi langkah SEO atau search engine optimization bagi anda yang teringin untuk melihat trafik dari search engine. Ebook ini akan menerangkan bagaimana menjalankan SEO secara berkesan dan harganya cuma RM30..dan pelbagai bonus termasuk ebook evolusi email bernilai RM30 untuk anda yang membeli ebook ini. Evolusi email adalah ebook berkaitan pemasaran email berkesan. UNtuk pembelian boleh ke http://rahsiatrafik.pakejterhebat.com

2)Rahsia Sistem Pemikat Jualan-Ebook ini merupakan hasil penulisan dua penulis yang hebat iaitu saudara Zahrul Azua dan Safuan yang merupakan forumer aktif di Wang Cyber. Ebook ini sesuai untuk anda yang mahukan ebook atau produk informasi anda menjadi top seller. Dalam ebook ini ada beberapa proses diterangkan seperti mencari idea hebat,menulis ebook,menulis surat jualan.untuk mendapatkannya anda boleh ke:

http://pemikatjualan.com/index.php?ref=pjutawan

3)Panduan Buat duit Dengan MUdah
Mungkin selama ini anda hanya terdedah dengan ebay dan lelong. ramai tidak menyangka mudah boleh menjana pendapatan. Rajakamil mendedahkan rahsia beliau menjana pendapatan RM13,000 hanya dua hari melalui laman mudah.
http://dot-my.com/index.php?ref=pjutawan

Disini sahaja pelaburan yang boleh anda lakukan hari ini. Tidak ada paksaan dalam pembelian kerana anda yang menentukan kejayaan anda. Pilih yang mana anda rasa perlu sahaja...


This message was sent by:
Mohd Hairil Nizam Abd Hamid
, ,
, ,
..


Click HERE to cancel or edit your subscription:
http://norabots.com/ar/ar/r.php?s=3528371&a=984&k=d8fd33f49006cb9830ffd766f4c8d7c2

0 ulasan:

Preview

Finally, you've found a website that gives HONEST information about making money on the Internet, and shows you how to avoid the common Internet money making scams that are plaguing cyberspace. If you're looking for a get-rich-quick scheme, you won't find any information like that here. There's no such thing as "getting rich quick" on the Internet and if anyone has told you it's possible, they're lying to you. After earning a nice income on the web since 1998, I can show you what works and what doesn't. These articles below will provide good insight on how to experience your own online success. Enjoy.

"Orang berlari, sedangkan anda tiada kaki, adalah tidak bijak untuk anda cuba juga berlari, sebaliknya jadilah seperti sang kura2, bergerak mengikut kapasiti yang ada, yang penting.. SAMPAI!"
 
Copyright 2009 Helmi Kimsui Menulis.. All rights reserved.
Free Blogger Templates by DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes